ننگ

نمیدونم چی بگم.......................................حالم بدجوری گرفته.دوباره یه آهنگ جدید شنیدم.همیشه وقتی یه آهنگ تاثیر گذار رو برای بار اول میشنوم تا چند روزی دگرگون میشم.این سری یه آهنگ رپ بود که برای محمد احمدی همون سربازی که در بازی پرسپولیس سپاهان نابینا شده بود خونده شده.دگرگون شدم.از فوتبال بدم میاد دیگه.دیگه تعصب استقلال رو نمیکشم.دیگه با پرسپولیسیها کل کل نمیکنم.برام مهم نیست کدوم تیم ببازه یا که کدوم تیم ببره.برام مهم اینه که محمد احمدی دیگه نمیبینهلعنت بر فوتبال.

Flip Itz

بازی Flip Itz یک بازی فکری و کم حجم است. این بازی در عین سادگی انسان رو به فکر کردن وادار میکنه و در مراحل بالاتر ساعت ها شما رو پای کامپیوتر نگه میداره.جهت دانلود بازی بر گزینه دانلود کلیک کنید.اگه از بازی های فکری خوشتون میاد مطمئن باشید پشیمون نمیشین.

 

دانلود              حجم فایل : ۵۹۲ کیلوبایت

pasword :     www.mmajhool.blogsky.com

 

موسوی

از بانک که بیرون آمد خوشحال بود.بعد از سی سال معلمی بازنشسته شده بود.شش ملیون تومان پاداش گرفته بود.تصمیم داشت پولش را در موسسه ای خصوصی سرمایه گزاری کند.جای مطمئنی بود.منتظر تاکسی شد.بیست دقیقه گذشت ولی هنوز تاکسی گیرش نیامده بود.اتوبوسی از کنارش رد شد و چند متر جلوتر کنار ایستگاه توقف کرد.چاره ای نبود،سوار اتوبوس شد.اتوبوس مملو از مسافر بود.صدائی شنید.خانم موسوی بفرمائید جای من بنشینید.دختری بیست ساله بود.دختر بلند شده بود.دیسک کمر خانم موسوی اذیتش میکرد،جای دخترک نشست.خانم موسوی من کرمی هستم.یکی از شاگردهای قدیمتون.کلاس پنجم شاگردتون بودم.دبستان رفعت.بفرمائید جای من بنشینید.یادش افتاد.کرمی دختری شلوغ بود.پرحرف و پر دردسر.اکنون خانمی شده بود برای خودش.دخترم ماشالله بزرگ شدی.چکار میکنی؟درس میخونی؟

نه والله خانم موسوی.منشی یک شرکت تبلیغاتیم.

شوهر کردی؟دختر آهی کشید و گفت نه.چهره اش غمگین شد.خانم موسوی فورا متوجه شد.بحث را ادامه نداد.چند دقیقه گذشت.ایستگاه بعدی مسافر کناری پیاده شد و دختر در کنار خانم موسوی نشست.والله تا حالا چند تا خواستگار داشتم به همشون جواب منفی دارم.الان هم یه خواستگار دارم مهندس عمران.یه دفتر مهندسی داره.وضعش خوبه.پسر خوبیه.ولی خوب چون جهیزیه ندارم میخوام بهش بگم نه.تو این شرکت تبلیغاتی ماهی صد تومان میگیرم.مستمری بابای خدابیامرزم هم دویصت تومانه.اونم خرج دواهای مادرم میشه.چاره ای نیست.بدن خانم موسوی سرد شده بود.بغض گلویش را گرفته بود.ایستگاه بعدی از دختر خداحافظی کرد و پیاده شد.ظهر بود.دو پرس کوبیده از چلوکبابی خرید .خودش و شوهرش بودند.دخترش تازه شوهر کرده بود.پسرش هم یک دختر دو ساله داشت.چند سال از بازنشستگی شوهرش میگذشت.شب بود.دختر کلید را چرخواند و در را باز کرد.چیزی را که میدید باور نمیکرد.یخچال ،اجاق گاز ،لباسشوئی و ....... یک جهیزیه کامل داخل حیاط بود.مادرش خوشحال کنار پنجره نشسته بود.بی اختیار به گریه افتاد.نیمه شب بود،چشمان خانم موسوی تازه گرم شده بود.با خیال آسوده خوابید.جای مطمئنی سرمایه گزاری کرده بود.

ریچارد کلایدرمن

ریچارد کلایدرمن بعنوان یک نوازنده حرفه ای پیانو توانست به مقام و شهرتی دست پیدا کند که کمتر هنرمند موسیقی فرانسوی تا کنون به این درجه رسیده است. او طی سالها نوازندگی پیانو، تهیه آلبوم های زیبا و اجرای کنسرت از خود یک چهره بین المللی بر جای گذاشته است. وی در طول فعالیت حرفه ای خود بیش از 800 آلبوم موسیقی تهیه کرده است که در این میان 63 عدد از آنها بعنوان آلبوم پلاتینیوم و 263 عدد بعنوان آلبوم طلایی شناخته شده است، آمار فروش آلبوم های او نزدیک به نود میلیون نسخه ثبت شده تخمین زده می شود.


در 28 دسامبر سال 1953 متولد و در کودکی با پیانو آشنا شد. پدر او که یک معلم پیانو بود از همان کودکی وی را با مقدمات پیانو آشنا کرد و بعدها نقش یک تکیه گاه برای فراگیری موسیقی را بازی کرد. ریچارد در سن شش سالگی توانایی کامل و ماهرانه خواندن موسیقی از روی نت را داشت و در این میان از سایر فرانسوی های هم سن و سال خود به مراتب برتر بود.

دانلود چند آهنگ از کلایدرمن

CARELESS_WHISPER

DOLANNES_MELODIE

LOVE_STORY

 

 

ترانه

ترانه مرغ سحر با صدای استاد شجریان

دانلود


ترانه ساز چوپان با صدای استاد محمد نوری

دانلود


از دوستان خواهش میکنم در صورت امکان نظرات را با فونت فارسی بنویسند.ممنون

اگر کسی نیاز به دعوتنامه پرشین گیگ (persiangig) دارد در قسمت نظرات به من اطلاع دهد تا دعوتنامه را برایش ارسال کنم.